Bezproblemowo dołącz swoje podpisy do dokumentów cyfrowych.
DocuSign Elektroniczny Podpis dla Gmaila to narzędzie, które pozwala na dodawanie podpisów do dowolnego załącznika PDF w wiadomości e-mail, a także ułatwia wysyłanie dokumentów do podpisu.
Podpis z Gmaila
Aby podpisać dokumenty PDF, nie musisz się wylogowywać z Gmaila. Wystarczy najechać kursorem na załączniki, aby szybko podpisać dokument. Po podpisaniu dokument zostanie automatycznie dołączony do wiadomości e-mail wysłanej z powrotem. Innymi słowy, nie musisz drukować, podpisywać, skanować ani faksować dokumentów, aby je podpisać. Możesz również poprosić o podpisanie dokumentu przez innych. Dzięki DocuSign Electronic Signature dla Gmaila otrzymujesz również natychmiastowe aktualizacje statusu. Możesz natychmiast sprawdzić status dokumentu, przypomnienia dla podpisujących i otrzymywać powiadomienia, kiedy musisz podpisać dokument. To eliminuje wszelkie oczekiwania lub gry w zgadywanie. Ponadto, nie ma limitu ilości dokumentów, które możesz podpisać za darmo.
Pola podpisu
Elektroniczny podpis DocuSign dla Gmaila jest przeznaczony dla większości branż i organizacji, niezależnie od ich skali. Platforma może być używana do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, w tym zezwoleń szkolnych, umów biznesowych, zatwierdzeń i porozumień. Możesz przesyłać dokumenty i określić kolejność podpisywania. Można dodać tagi, aby wskazać dokładne miejsce podpisania na dokumencie. Pola podpisu mogą być osadzone w aplikacjach i na stronach internetowych, a także w dokumentach. Panel nawigacyjny pokazuje status wszystkich dokumentów oczekujących na podpis. Możesz zobaczyć etap, na którym znajduje się dokument podczas procesu podpisywania, a jeśli istnieją oczekujące podpisy, można wysłać przypomnienie.
Opinie użytkowników o DocuSign eSignature for Chrome
Czy próbowałeś DocuSign eSignature for Chrome? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!